من در مصاحبه دكتري جامعه شناسي سياسي شركت نمودم تعدادي از استادان دور يك ميزان كنفرانس نشسته بودند با خوش رويي و برخوردي بسيار عالي ازم خواستند تا فعاليتهاي آموزشي،پژوهشي را ارائه دهم سپس پايان نامه كارشناسي ارشد را خواستند.

مروري بر رزومه ام داشتند 

سوال از پايان نامه ،نتايجي كه اتخاذ نموده بودم.سوال از روش تحقيقي كه در پايان نامه بكاربرده بودم سوال از آزمون رگرسيون و تحليل مسير مورد استفاده در پايان نامه.

تحليلي از شرايط دنيا بعد از جنگ جهاني و در دهه پاياني سال 2000 ميلادي

سوال و تحليلهايي در خصوص رتبه و معدل 

خواندن و ترجمه يك پاراگراف از يك كتاب تخصصي در زمينه جامعه شناسي